Utbildning
Unikt tillfälle: Marknadsföringsdag med rådgivning och workshop!
Torsdag 25 april
Behöver ni hjälp med att planera innehåll på era sociala medier, utforma en specifik annons eller inspiration om hur ni ska bygga upp er hemsida eller webbshop? Vill ni utveckla er merch eller behöver rådgivning i tryck material?
Den 25 april bjuder vår marknadskoordinator Ida och praktikant Sofia in er medlemmar för att hjälpa till med frågor gällande marknadsföring. Dagen är uppdelad i olika tider där ni bokar den timme som passar er bäst. Begränsat antal platser. Ett företag per timme.
Ida Larsson, marknadskoordinator
Ida är utbildad webbredaktör med flera års erfarenhet av sociala medier, webbplatsutveckling och grafisk design. Med en god kunskap om målgruppsanpassat innehåll kan Ida hjälpa er med riktad kommunikation som inspirerar och skapar engagemang.
Sofia Dossas, praktikant
Sofia tar examen den 31 maj som Online Merchandiser med inriktning e-handel och marknadsföring. Med flera års erfarenhet i kundbemötande, service, inköp och varuexponering i butik kan Sofia ge rådgivning i hur er målgrupp vill bli bemött i marknadsföring och i era digitala kanaler.
Fullbokad. Är du intresserad av rådgivning?
Läs mer här
Datum: Torsdag 25 april
Tid: 1 timme. Boka en tid via bokningsformuläret.
Plats: Avenyföreningens kontor, World Trade Center, Teatergatan 19
Att tänka på: Kostnadsfritt för Avenyföreningens medlemmar. Det går bra att komma flera personer från samma företag, angiv detta vid bokning. Vid bokning gäller först till kvarn. Bokningen är först bekräftad när du får ett bekräftelsemejl. Begränsat antal platser.
Kontakt
Emilia Tapper Jönsson, medlemskoordinator
076-633 67 00
emilia@avenyn.se
Ida Larsson, marknadskoordinator
0733-505 906
ida@avenyn.se