fbpx

Nytt datum: 17 september 2020 

Utbildning: Kundbemötande & ökad försäljning

Kundservice som imponerar
ger merförsäljning!

 

Linda Begner

Utbildar ledare, medarbetare och organisationer till att skapa framgång och hållbara prestationer.

Lär dig hantera besvärliga situationer såsom reklamationer,
klagomål och missnöje på ett sätt som imponerar på kunden.

Som bonus får du självförtroende att bjuda på dig själv och skapar en glad och öppen atmosfär.

Resultatet blir att företagets varumärke blir lika med omtanke, service och personligt bemötande.

Genom rätt kundbemötande ökar du din försäljning.

 

 

 

Datum: 17 september
Tid: 08.00-12.00 – frukost serveras från 7.30, önskas specialkost så skriv i kommentarsfältet.
Plats: HIVE WORKSPACE  Östra Larmgatan 16 ( vid Harry Hjörnes plats).

Kostnadsfritt för 2 personer per medlemsföretag i Avenyföreningen, skriv namnen på båda personerna.
Värde ca: 3 900 kr, no-showavgift på 250 kr om inte avanmälan görs.

Säkra din plats nedan:

Anmäl här

Fotografering sker vid våra utbildningar, vill du inte synas eller har andra frågor kontakta:
Carina Hallgren: carina@avenyn.se