Ge kunden ett bemötande av världsklass, öka er försäljning och förstärk varumärket

Utbildning: Sälj & Service

Ge kunden ett bemötande av världsklass, öka er försäljning och förstärk varumärket

En utbildning om kundservice, kundomhändertagande och försäljning.

Värdet i ett varumärke, i konsumentledet, ligger framförallt i hur många kunder som blir trogna, som man skapar en relation till och som vill komma tillbaka. Trots att det kostar otroligt mycket att få en kund över tröskeln, är det vanligt att servicesystem, personal och andra faktorer istället motverkar kundens vilja att återkomma. Varumärket försvagas istället för att stärkas i den direkta kontakten med kunden.

Idag när konkurrensen är som störst med e-handel är det fysiska mötet som viktigast. Under denna halvdag uppmärksammar vi det ibland mest självklara som glöms bort i vårt stressade samhälle, vi vässar tekniker och lär oss hur man kan inspirera personalen till att växa och utvecklas till stjärnsäljare.

Föreläsare:
Marcus Hermansson, Business Performance AB hjälper företag att utveckla sitt arbetssätt för att göra fler och lönsammare affärer samt bygga kundservice och kundomhändertagande som gör avtryck, skapar genuint nöjda kunder och stärka det egna varumärket.

Datum:                                   Onsdag 9 maj 2018
Tid:                                           08.00-12.00, frukost serveras från 7.30
Plats:                                       Göteborg City Konferens, Östra Larmgatan 16
Pris:                                         Kostnadsfritt för medlemmar i Avenyföreningen och Innerstaden Göteborg. No-showavgift på 250 kr om inte avanmälan görs
Anmälan senast:                4 maj. Max 2 per medlemsföretag.

Vid frågor, kontakta:
Jessika Wassberg, Avenyföreningen, 0733-50 52 20, jessika@avenyn.se
Jenny Schmidt, Innerstaden Göteborg, 0709-63 23 70, jenny.schmidt@innerstadengbg.se