Administration och Projekt
Vill du arbeta för ett av de mest spännande områdena i Göteborg och är världsmästare i struktur och service?
Då är du den vi söker.
Uppdraget
Avenyföreningen söker en strukturerad och energifylld medarbetare som ska vara med i arbetet med att öka områdets attraktivitet och bidra till ett ökat antal besökare.
Rollen
Vår ambition är att genom samverkan och partnerskap höja områdets image som mötesplats samt självklart mål för göteborgaren och turisten. En viktig del i detta är föreningens 230 företagsmedlemmar som alla drivs av denna ambition. Den vi söker kommer ha en viktig roll i att arbeta med Avenyföreningens medlemmar och ansvara för olika servicetjänster till dessa.
Det är till största delen en administrativ roll. Viktigt att du även kan bidra aktivt i strategiska frågor och alltid strävar efter ständig förbättring.
Ansvarsområden
- Medlemsregistret
- Medlemsaktiviteter/utbildningar/nätverksmöten
- Avenykortet
- Årets Avenyföretag
- Medlemsenkäter
- Varningstjänst
- Rekommenderade öppettider i området
- Veckorapporter, protokoll etc
- Fakturering
Din profil
Vi söker dig som delar vår passion för Avenyområdet och för Göteborg. Du är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du är självständig och trivs med att ta eget ansvar samtidigt som du har lätt för att samarbeta. Du behöver också vara positiv, stresstålig, lösningsorienterad och flexibel.
Vi söker nu dig som är kundorienterad och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du håller deadlines och tar ansvar.
Du har en relevant akademisk examen/eftergymnasial utbildning inom ekonomi, administration, besöksnäring, centrumutveckling eller liknande.
Kvalifikationer och erfarenhet
- Du kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.
- Du är en van användare av Office-paketet (excel, word och PPT)
- Om du tidigare har arbetat i ekonomisystemet Fortnox och/eller CRM-systemet Upsales är detta ett plus.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning. Provanställning kommer att tillämpas. B körkort är meriterande. Placeringsort Göteborg.
Du kommer rapportera till VD.
Ansökan
Publiceringsdatum: 2022-06-23
Sista ansökningsdag: 2022-07-30 ANSÖKAN ÄR STÄNGD
Intervjuer kommer hållas löpande.
Vid frågor på tjänsten, vänligen kontakta vd Jessika Wassberg på 0733-505 220.
Ansökan innehållande CV och personligt brev skickas till jessika@avenyn.se
—————————————————————————————————————————————
Avenyföreningens huvudsyfte är att utveckla en attraktiv, trygg och unik mötesplats fylld med upplevelser av hög kvalitet. Vi arbetar med utveckling och marknadsföring av Avenyområdet och föreningen grundades redan 1957 av handlare på Avenyn. Idag har både det geografiska området och medlemmarna utökats. Vi verkar från Kungsportsbron i norr till Korsvägen i söder och från Vasaparken i väster till Skånegatan i öster. Föreningen har idag cirka 230 medlemmar – fastighetsägare, restauratörer, handlare, teatrar, museer, hotell och övriga näringsidkare. Vi arbetar nära Göteborgs Stad som vi har ett samverkansavtal med.
Vårt huvudmål är att höja Avenyområdets image som självklar mötesplats och destination för både göteborgaren och turisten.